Garantijas nosacījumi

TAPS Latvijas tirgū kopš 1994. gada.

  • Garantija 8 gadi mēbeles konstrukcijai un 5 gadi matračiem. Atkarībā no situācijas, vai nu aizbrauksim pie jums, vai mēbeli atvedīsim uz ražotni un pēcāk nogādāsim atpakaļ. Klientam mēbeli nav pašam jānogādā pie mums. 
  • Garantijas periods norādīts garantijas dokumentā. Garantijas dokuments saglabājams visu garantijas periodu.
  • Saskaņā ar 1999. gada 18. marta likuma „Patērētāju tiesību aizsardzības likums” 27. panta 1. punktu, patērētājs ir tiesīgs izvirzīt pretenzijas par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem 2 gadu laikā no preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas dienas. Savukārt pēc 27. panta 2. punkta, pēc šā panta pirmajā daļā minētā termiņa beigām patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu visā atlikušajā garantijas termiņa laikā saskaņā ar garantijas dokumentā norādītajiem nosacījumiem.

Pēcgarantijas mēbeļu remonts

  • Pēcgarantijas pakalpojumi ietver mēbeles pārtapsēšanu un/vai mehānismu un atsperu bloku nomaiņu.
  • Ja bloks/matracis ir izsēdēts, bet audums joprojām labs, - piedāvājam nomainīt atsperes un polsterējumu un atlikt atpakaļ esošo audumu.
  • Pēcgarantijas remonts ir maksas pakalpojums. Vairāk uzzini sadaļā Pārtapsēšana.

Mūsu mēbeļu lielākā vērtība ir rāmji un izturīgie atsperu bloki (matrači). Rāmji ir mūžīgi, audums pārtapsējams, savukārt atsperu bloki un polsterējums viegli maināmi, tādejādi mēbelei piešķirot otro un trešo “dzīvi”.

0
 .